Crazy, Stupid, Love.

Din afișul Crazy, Stupid, Love ai spune că este încă o comedie cu aromă de orez cu lapte, marca Steve Carell. Dar nu este. E o comedie foarte bună. Pe alocuri am râs bine și nu m-am plictisit o clipă, deși la început eram foarte sigur că mă voi uita la acest film mai mult spre plăcerea jumătății mele mai bune, căreia, surprizăăăă, îi plac mai degrabă comediile romantice, decât filmele de acțiune.

Carell face un rol bun, urmat îndeaproape de puștiul care joacă rolul fiului său. Încurcătura de relații nu mi-a lăsat loc de a prevedea finalul sau ce urmează mai departe de câteva scene, ceea ce mă face să îl pun pe lista de to keep. Așadar un film relaxant și funny, în care doamnele și domnișoarele se pot uita mai ales la Ryan Gosling, și până și eu recunosc că omul are ce arăta, iar bărbații se pot uita mai mult la Emma Stone, sau în funcție de preferințe la Julianne Moore sau la cu 4 ani mai puțin ridata Marisa Tomei. A, da, și joacă și Kavin Bacon, dacă are relevanță.

Dă în taste

