The Thing (2011)

Sotia e amatoare de filme de groaza, iar eu de filme sf si uite asa s-au intalnit utilul cu placutul cand am dat de The Thing. Povestea e simpla: oameni descopera nava extraterestra si extraterestrul aferent, oamenii vor sa se iubeasca cu extraterestrul dar el nu vrea si uite asa incepe sa curga sange.

Singurul lucru interesant al filmului este metoda in care se inmultea. In rest am inceput si eu sa-mi pun aceleasi intrebari ca Dan pe spuse.ro. Cum pot chestiile alea sa construiasca ceva?

Dă în taste

