Fost-am la regat

Pentru că Ioana ne-a invitat și o prințesă nu se refuză, decât poate dacă ești prințul sau regina mamă, ne-am adunat cu mic, cu mare, mai multe ele decât ei, și am stat la un pișcot ș-un pahar de vorbă la Books Coffee Club. Locul nu are cărți doar cu numele. Sunt cărți peste tot și dacă ai poftă poți să le deguști pe toate. Dar nu pentru cărți venisem.

Deși nu prea ne știam om cu scriitor sau fotograf cu vorbitor, în cele din urmă ne-am înțeles. Și pentru mine și a mea jumătate a fost prima întâlnire în offline cu o prințesă, care e și blogger pe deasupra. Văzându-mă prins la mijloc în marea de fete mi-am abandonat soția în gurile lor și am dat fuga la colțul băieților unde m-am întreținut cu Marcel și cu Liviu, prințul. Ca orice bărbați care se respectă am trecut în revistă mai tot ce wikipedia a oferit omenirii, concentrându-ne pe laptop-uri, televizoare, aparate foto, calitatea vânzătorilor de la noi și câte și mai câte.

La final ne-am luat rămas bun lăsând loc de continuare, la fel ca-n filmele cu Batman. Deci aștept cu interes partea cu „returns”.

Dă în taste

