iPhone 4S, adevăr sau provocare

Un interviu în exclusivitate cu iPhone 4S.

Zoo: Spune-ne despre tine. De ce aș vrea să te am?

4S: Da, da, despre miiiine. Prețiosul mi se zice prin valea silicoanelor. Cea de acasă, nu aici la voi pe Dorobanți. La vedere nu m-am schimbat prea mult, designerii au zis că arăt încă bine și oricum Galaxy SII, Desire HD și fițosul de Lumia nu au șanse. Pe dinăuntru sunt un alt om … telefon. Nu doar că mi-am dopat sinapsele și mă mișc mai rapid, dar am și vedere mai bună, doar că mi-au pus ochelarii invers, pe verticala (8). Mi-am păstrat silueta și mai nou am încorporat un gini.

Zoo: Un ce?

4S: Gini bre. Ală de freci lampa și iese afară și face ce-i zici. Pe mine vă rog să nu mă frecați, e mai simplu, am un buton care mă face să răspund prompt la orice comandă. A da, și lu’ gini ăsta îi spune de fapt siri. Cred că e un fel de sir englezoi de sex feminina. God knows man!?! Mare antenție însă că la Budapesta aici la voi …aaa Bucarest adică, furculisioanele sunt periculoase iar sirianca asta nu înțelege decât ca la școală. Car, mazăr, fazăr, altfel o să fiți ca baba și mitraliera.

Zoo: Lumea zice că ești fițos. Așa e? Adică o să te găsim doar prin cafenelele de prin Decebal?

4S: Mie îmi place să stau cu cei care vor să mă cunoască, să afle tot despre mine. Îmi plac utilizatorii pasionali, care pătrund în cele mai ascunse submeniuri, care mă navighează pe cele mai învolburate colțuri ale webului și care mă umplu de aplicații. Ok, mă complac însă și cu cei care doar mă apelează, mă smsuiesc și fac poze cu mine, dar parcă vreau mai mult de la viață. Mă înțelegi?

Zoo: o_O Desigur, desigur. Unii te văd ca pe un moft. E adevărat? Nu meriți banii pe care îi cere alde Vodafone pe tine?

4S: Dragule, în ziua de azi plătești calitatea. Ok, oamenii răi or să spună că mă mai și stric. Da, orice se strică. Dar let’s face it scumpi, nu poți să ai și looks și brains și ditamai brandul pe tine (RIP boss) și să te vinzi ieftin. Ia pune tu orice concurent să sară cât mai sus, cât mai sus (mamă ce-mi place melodia asta) … ce ziceam? … da, pune tu orice Samsung, HTC sau Nokie să facă treaba la fel de repede și de elegant ca mine. Nici cu jocurile nu mă dau în lături, acum că procesez grafic de țâșpe ori mai repede. Și ca să-ți răspund la întrebare da, pot fi un moft dacă ăia de mă cumpără nu au după ce bea apă, dar la fel de bine pot fi alegerea perfectă dacă banii nu reprezintă o piatră de hotar pentru tine. De fapt contează ce ai de gând să faci cu mine. Dacă vrei să mă freci la melodie și să mă arăți lumii ce strălucitor sunt sau dacă o să ne aruncăm împreună în vâltoarea multitaskingului.

Zoo: Ce le-ai zice posesorilor de iPhone 4?

4S: Old news. Să uite de urâtul ăla, să facă bine să mă caute că eu știu să fac lucruri pe care nu le-au visat până acum.

Zoo: Întrebări și răspunsuri fulger. Ce i-ai spune lui Lady Gaga?

4S: Ptiu piei Satană!!!

Zoo: Dar lui Beyonce?

4S: Ține-mă în buzunarul de la piept!

Zoo: Care este culoarea ta preferată?

4S: Albul, ba nu, negrul 😀

Zoo: La final un mesaj pentru fani.

4S: Fetelor sunt aici!!!

Dacă vreți și voi să intrați în concursul Blogal Initiative și Vodafone motivatia este un voucher de 1000 de euroi oferit cu ocazia lansării iPhone4S pe meleagurile lui Bucur.

Valabil doar azi, doomsday.

Dă în taste

