Cel mai tare în brand

Nu este nici Arnold, nici Van Damme,nici Dancăn Măclaud și nici Chuck Norris. Este tot băutura doctorie, de care nu ne putem despărți, Coca Cola.

Conform Interbrand top 100 pentru anul ăsta arată cam așa:

De remarcat că în top 10 există o singură schimbare. Nokia a schimbat locul cu Apple. În rest toți au rămas pe poziții.

Metodologia de calcul include trei criterii:

  • performanța financiară (adică bănetul adus investitorilor)
  • rolul brand-ului (cât din decizia de cumpărare a depins de brand, excluzând prețul și caracteristicel produsului)
  • și puterea brand-ului (capacitatea brandului de a securiza vânzări în viitor pe baza unui set de 10 factori)
Anunțuri

Dă în taste

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s