Părerea de împrumut

Eu am ales să le ofer gratis. Cel puțin pe cele personale. Descoper de fiecare dată că părerile mele nu îmi sunt de ajuns. De multe ori mă găsesc în mijlocul unor discuții în care se varsă sudoare prețioasă și se aruncă neuroni de pe pontonul cerebelului, pentru ca în cele din urmă fiecare să plece pe drumul său cu aceleași păreri cu care a venit.

Nimeni nu este copacul înțelepciunii, deși pe unii nu m-aș sătura să-i ascult vorbind, dar dacă nu plecăm urechea și la părerea fratelui nostru, indiferent de culoarea din cerul gurii, cum să evoluăm dragii de noi? Ideile sunt multe și fixe, când de fapt ar trebui să zburde libere ca surorile mioriței. Observ oameni foarte tineri, care de la 24-25 de ani deja au impresia că lumea funcționează după niște reguli foarte simple, cuprinse în minuscula lor minte. Și da, așa e, regulile sunt simple, dar nu rezidă în capul lor.

Dă în taste

