Ție de ce ți-e frică?

Hipopotomonstrosecvipedaliofobia este după cum bine v-ați dat seama teama de cuvinte lungi, sau cel puțin așa reiese din articolul de aici, preluat de Yahoo de pe Cosmopolitan. Ceea ce nu înțeleg este de ce se preia un articol vechi de mai bine de doi ani. o_O

Alte temeri sunt:

Ergofobia – teama irațională de muncă. Ar putea deveni noua boală a României.

Oneirogmofobia – teama de vise erotice :))

Olodaxofobia – teama de opiniile altora. Pe noi ar trebui să ne îngrijoreze mai mult opiniile mele.

ranofobia – teama de rai. Cum să-ți fie teamă de rai, și de rai cu r nu cu R? Poate doar dacă ai limba despicată.

Pteronofobia – teama de a fi gadilat cu pana. Bring it on!!!

Alketrofobia – teama de gaini. Parcă și văd persoana respectivă torturată cu o găină. Întrebarea este vie, moartă?

Geliophobia – teama de a rade. Noi nu avem griji că românii se plâng permanent.

3 gânduri despre “Ție de ce ți-e frică?

  1. Eu puțină pteronofobie!

    Se preiau articole vechi pentru că nu au mereu idei noi. Am văzut că pe unele site-uri se ascunde data la cele vechi, nu cumva să vadă omul. Eu primindu-le pe mail, am sesizat chestia asta pentru că aveam senzația că le-am mai citit. Și chiar le mai citisem 🙂

  2. Chestia cu teama de gaini pot s-o cred pentru ca am o coleguta care se teme de … pasari, ea fiind biochimista si lucrand in biologie, din fericire, nu zooloaga. Trebuie doar sa-ti inchipui scena cu domnisoara asta cam pe la 1.72 si vreo 75 kg sarind ca apucata ca s-a apropiat un porumbel de ea (cu scopul de a-i fura din cartofii prajiti de pe masa)…

Dă în taste

