Minte doresc la toată lumea

Citind la Arhi despre cum o mai scaldă unii cu gramatica în ape tulburi mi-am amintit de o durere proprie în ceea ce înseamnă călcatul în picioare al limbii.

1. De câte ori nu auziți: „sănătate la toată lumea”? Ain’t that cuuuuuuuuute? But it’s so fuckiiiiiiing wrong!!! Dacii nu și-au rupt picioarele cu romanii ca să vă pișați pe limba asta. Tuturor ce are? Economie de litere, lucru mecanic, salivă și nervi în capul meu.

2. Aceeași prostie: „i-am dat cartea lui Ioana”. Unele nume sau substantive comune se articulează în propoziții de acest gen astfel: „i-am dat cartea Ioanei” sau „i-am cumpărat ciocolată copilului”.

E așa de greu?

4 gânduri despre “Minte doresc la toată lumea

  1. asta chiar e o lupta pierduta! Inteleg si apreciez stradania, dar gasesti greseli chiar mai mari de atat la absolventi de Litere, ca sa nu mai vorbesc de agramatele de la tv.

      1. Ce-i al nostru, il cunoastem, e mai placut sa te zgaiesti la altul, mai ales cand poti critica cate ceva. Lasand gluma la o parte, imi place blogul tau! Cel putin, bucatile pe care le-am citit pana acum.

Dă în taste

