Unde se potrivesc cărțile?

Uitându-mă la o emisiune unde unul se dă decorator pe lângă o pisi cu paie în loc de creier am pescuit o replică a duduii care mi s-a părut de exploatat: „Se potrivesc cărțile cu polița mea nu?” Vasăzică dragele de ele, cărțile, sunt decorațiuni valoroase pe orice poliță sau bucată de mobilă.

sursa foto

Mie imi place să le țin în cap, unele în suflet, și majoritatea în bibliotecă. Așa îmi pare că sunt adunate ca florile în vază, acolo unde le e locul și unde se integreaza în orice peisaj.

Dar eu sunt eu.

Un gând despre “Unde se potrivesc cărțile?

  1. Devoratoarea de Muzica

    Una dintre suferintele mele e aceea ca nu am o bliblioteca incapatoare,nu acolo se potrivesc cartile cel mai bine se subintelege,ci pe fotoliul unde le citesc.Cand ma ridic stiu ca acolo e locul lor.

Dă în taste

