Stadionul mântuirii neamului

Tocmai ce am fost să văd noul stadion național. Îngrămădeală mare monșer. Ca de obicei oamenii au dat năvală să vadă minunea, să vadă cum Oprescu a transformat București în capitala mondială a sportului rege. Exagerez, știu. Oricum nu mă pot opri din a mă gândi ce sete de civilizație și de normalitate avem când ne bulucim ca găinile pe grăunțe când se naște ba un pod, ba un pasaj, ba în cazul de față o clădire nouă.

Ce mi se pare mare păcat este că nu au mai inclus pistă de atletism, ceea ce în opinia mea handicapează mult arena. Oricum am fost plăcut surprins să mă simt foarte bine, și poate îmi iau niște palme morale dar aproape că m-am simțit mai bine decât pe Camp Nou, care îmi pare cumva învechit acum.

Dă în taste

